Strong girl

hai! dah lama tak update blog, taktahu nak update apa but harini aku nak luahkan. kenapa dengan aku ini ea? still ada Feelling dengan mamat uh. Hello eifa! kau kan dah ada SuperGemok so takpayah ape2 perasaan kat kat beruk yang tak matang uh,  lagipun dia dah hari awek baru dan kau tak lawa pun macam awek2 dia. kau tak memang tak layak untuk but kau smemangnya layak dengna Ahmad Safwan bin Salehuddin. dia sayang kau, kau sayang dia. but si beruk uh taktahu apa2 pun pasal kau ini. fakus! fokus! spm nak dekat ini, aku rasa nervous gila nak SPM tak ready lagi but aku excited i want grown up . aku akan tinggalkan alam persekolahan, tiada lagi baju putih kain biru, beg berat dan kasut sekolah lagi . bergembira dengan kawan, kena maraah dengan cikgu dah takde lagi. takde lagi main2 dan brperangai mmacam budak2 kena matang. aku kan menrinduinya. so sekarang kena fokus SPM eifa, jangan main2. fokus! fokus! Capai cita2kau uh eifa, strong girl sayang !