about HIM ❤

WANZSRC ❤ saya rindu awak sangat2 :( but kenapa ea ? saya rasa nak mara awak sebab awak tak brsama saya ea ? mybe sebab saya pikir bukan2 kowt ,sorry kalau awak trbaca . saya sayang awak sangat2 . awak2 , saya rindu awak sangat2 tau , masa time kat PD pun saya tak brapa enjoy sebab saya rindu awak tramat amat . sayang kan kita tak dapat jumpa ? saya tak boleh pendam perasaan rindu ini lama2 sebab saya akan nangis je , saya tak suka nangis . setiap masa minit saat dan hari saya slalu brdoa pada tuhan supaya awak kat sana sihat2 dan sabar dengan untuk hari yang indah uh . saya pun sama sabar untuk hari yang indah uh but saya trlalu2 rindu dan risaukan awak kat sana . mesti awak makin lama makin dkellingi oleh pompuan kan ? jeles ! jeles ! jeles ! dah lah diaorng2 uh slalu tag2 gambar2 awak kt saya . awak2 , saya rindu bau badan awak , pukul awak , brgrau dengan awak , pegang tangan awak , lepak dengan awak dan yang paling rindu sekali tengok muka pelik awak uh . hahaa . awak buat muka pelik comell aw ❤ , hehee .
budak gemok gedik , saya janji dengan awak saya akan belajar dan tunggu hari yang indah uh ea ? awak jaga diri baik2 aw kat sana uh , jangan gatal2 aw dan one more thing jangan keluar pakai hensem2 ea ? saya jeles kalau pompuan tengok aw . saya dsini akan slalu doakan hidup awak baik2 kat sana itu . kalau awak ada pape benda nak story kat saya awak story jela but dalam inbox , saya akan sentiasa sedia mendengar but sorry saya bukan terbaik untuk awak . gemok ... saya nak mintak maaf lagi skali sebab buat awak nangis , kecewa dengan saya . janji dengan saya awak tak tinggalkan saya dan saya pun tak akan tinggalkan awak . saya janji ! awak lah my mr RIGHT saya !!! lagi satu saya nak bgtau awak lah yang terbaik yang pernah saya jumpa dalam hidup saya . ILOVEYOU AHMADSAFWAN