you all make smile again , thanks beb :) !

khamis , sabtu dan ahad minggu lepas , hari yang paling aku bahagia bagi aku ! nak tahu sebab ape ? aku kuar dengan si dea hari khamis , ahad and then hubungan aku dengan BFF aku pulih balik sabtu and ahad . kita lepak2 sama then semalam kiteorng kuar karoake nyanyi kat depan tmpt kiteorng stay uh je tapi aku tngok dea trsenyum je sepanjang time kteorng kuar uh , aku pun turut trsenyum . wah ! bahagia nyer ! thanks kawan kau dah buat aku tak rsew aku ini tak brgune . walaupun time uh aku brkepit ngn si dea je but aku enjoy . si dea faham kenape . amin2 ! jujur ikhlas dalam hati aku , aku bahagia sangat sangat ! senangnyer dalam ada hati ! hehee ! but 9/12/2011 dea satu fmly balik kampung dea but it okayy . FOR BFF  aku akan tunggu kau . aku sayang kau sangat sangat . aku janji akan jadi kawan yang terbaik tok kau kawan . aku sayang kau KAWAN !! walaupun kau taktahu pape . FOR BF thanks sebab kau ada time aku rasa diri aku tak berguna , rasa keseorangan , thanks sebab kau faham aku . aku janji akan buat kau happy2 bila dengan aku . aku tak akan carik pasal lagi dengan kau (walaupun uh memang hobi aku) . thanks sebab tahan aku maki hamun dan lepaskan tension aku kat kau , kau memang BF yang terbaik lah . sorry , sebab time kau show aku tak dapat follow kau or tengok kau . aku tak kesah kalo budak2  kau nak cakap aku ini pape , sebab kauorng taktahu pape pasal hubungan kitaorng . okayy la daa . mak aku dah bising nak guna . bubye ! sayang kauorang !