nak mengadu !

hai ! aku eifa . aku nak mengadu something about my BF . sebelom uh aku nak bgtau aku ini seorang yang bukan lemah lembut ayu seperti muka aku ini , banyak trtipu dengan reaksi muka aku yang baik konon ini but disebaliknyer perangai aku pelik and sewel . dan aku seorang yang cepat percaya dan bnde yang dijanjikan mesti tunaikan kalau tak aku akan hampa gila contohnyer si dea janji nak call aku kena call jugak sebab aku ini suka tnggu dea call dan nak bnde yang dijanjikan kena tunaikan kalau tak boleh bgtau aku . aku ini cepat touching, tak matang macam budak budak, keras kepala. okay kita brbalik kepada apa yang aku nak mengadu pasal BF aku . dea kejam ! aku tak suka bila dea brjanji sebab janji dea uh kdng2 tak ditunaikan . kdng2 bila dea cakap dea tak curang dan sayang aku , aku tak boleh caya sangat sebab aku takut kecewa. bila dea cakap nak kahwin dengan aku pun , aku ragu ragu kalo dulu tak . sebab dulu dea lain sekarang dea lain mybe dea lain sebab dea dah tiptop sekarang sebagai dancer . dea mmg top dan bnyak peminat , okay ! aku mengaku aku jeles but dulu tak pun . aku pun tak tahu but sekarang ini kitaorng slalu brgaduh dan punca dari aku sebab time aku perlukan dea, dea takde uh yang aku benci uh . kdng2 aku rasa kitaorng dah tak faham satu sama lain dah dan aku sedih . dea slalu cakap aku ini slalu fikir negatif je dan bende kecik nak besarkn . hello ! ENCIK AHMAD SAFWAN SALEHUDDIN ! awak uh lelaki , tak faham sifat prempuan ini walaupun macamne saya ini kasar but saya ini prempuan aw ! babak kata jaha , kita ini sayang but taknak tunjukkn je . dea slalu tuduh aku ada jantan lain . HELLO ! aku dah insaf nak curang lagi aw , aku ini dalam proses nak jadi seorang yang setia aw . padahal aku ini tak curang pun . aku sntiasa ingat dea , nak tidur dea la orang trakhir dalam fikiran aku dan dea la orang prtama dalam fikiran aku bila bangun tidur , aku bgtau dea. dea tak percaya dan gelak .you think i am joke ? not ! nape la kau tak faham aku  ini sekarang ? aku faham kau sangat2 but kau cakap aku tak faham kau, aku dah masak dengan perangai kau la . nak masuk 3tahun kalau tahun depan but kita ini dah tak macam dulu dah nak2 bila tahun depan kita akan jarang cntact sebab kita SPM , cmform2 mak bapak aku tak kasi pegang phone dan fokus kat SPM macamne lah tahun depan ea ? adakah wanz and eifa akan kekal ? wanzeifa fmly ? what should i do ?  aku takowt ! aku dah brsama dengan dea smenjak form2 lagi dan tahun depan form5 then habis sekolah . orang kata mika kitaorng sama? yeker ? entahla . aku sayang dea sangat2 ! hey ! ENCIK AHMAD SAFWAN SALEHUDDIN ! aku taknak kehilangan kau ! aku takowt ! kau dah aku anggap abang kawan BF . dalam hidup aku lelaki yang aku nak kau seorang je but adkah kita akn kekal ? aku nak nnges bila fikirkan benda ini . ya allah ! seandainyer engkau catatkan dia milikku trcipta buatku . stukanlah hatinyer dengan hatiku . titipkanlah kebahagiaan antara kami . agar kemersaan itu akan abadi . dan ya allah . ya tuhanku yang mahu mengasihi .seiringkanlah kami melayari hidup ini . ketepian yang sejahtera dan abadi . agar kami kekal . SYGS ! i really really loving you and i missing you so much . I SWEAR ! hanya tuhan je tahu perasaan ini . dea AHMAD SAFWAN SALEHUDDIN adalah budak gemok gedik lelaki kegemaran aku ! okaylah panjang sangat ini , okayy dadaa ! ada gmbar cikit .

                         gambar masa 2009


                     gambar masa 2011 . gambar kegemaran eifa !